Hatóság bűnöz!





- Hungyar videói
- Leparcarmen videói
Az oldal videói

Ajánló:

- Tigáz vs Esküdtszék
Navigáció
-> Főoldal
-> Letöltések
-> GyIK
-> Linkek
-> Kapcsolatfelvétel
-> Keresés
-> RSS Hirek
-> Videók
Security System 1.9.0 © 2006-2008 by BS-Fusion Deutschland
Kapcsolat
Cím:
Kiss Imre
2065 Mány
Alsóörs puszta 3594/1

E-mail:
kissimre3@citromail.hu

Telefon:
06-30/911-85-63
Videók
Puzdra videók
RSS
Hírek

Cikkek

RSS - PJP oldal
Körön a Pán-...
Ezeréves téma...
Gulya, avagy a goj ért...
Nem az számít amit érz...
Kormos a facebukról:...
RSS - Hunszkíta Rádió
MAGyar és ciGÁNY...
Hegyek vizek energia...
Szada előadás...
Csellengők 1...
6. PECSÉT Jásdi Kiss I...
RSS - Hunszkíta letöltés
PJP vs EDV ZRT...
Silverlight...
A Tanu...
Budapesti mesék...
JKI Szfvár 2011.11.24....
Tauzin Krisztina 11092...
Tigáz vs Esküdtszék...
Kiss Imre összes...
A modern világ legnagy...
Siklósi András 2011.03...
RSS - Magyar Valós Hírek
A Föld leghatalma...
A feladat neve: "...
A világ egy hatalmas k...
Világ kormány a magyar...
Halálsoron...
RSS - Hun Unio
A KAMATOS PÉNZRENDSZER...
Mi történik ma, M...
ZÁSZLÓBONTÁS DEVIZAADÓ...
Putyin nagymester nyug...
Közeleg a kriptol...
RSS - Puzdrálkodj okosan
Kérdések:...
Hegyek vizek energia...
Három mag-Ister...
Keve Hun gondolatok...
Széna, csikó, ladik, g...
RSS - Köztársasági elnök
Hogyis van ez? Nagyot ...
Elnök...
A KÖZTÁRSASÁG t&o...
A Leltár...
Az Alkotmány...
Hunszkita Facebook
Keve Hun gondolatok
Kitalált középkor vagy Világkor 8.

2014? [XD] . 05. 07.



1. Katalaunumi csata 451=Tarnokvolgyi es Cezunmauri csata 375-80 korul

Kezai azt irja hogy a Tarnokvolgyi-Cezunmauri csataban 165ezer ember esett el

http://books.google.ro/books?id=y6YAAAAAcAAJ&pg=PA21&dq=kezai+cesunmaur&hl=hu&sa=X&ei=p1pqU-jpMeaosATkqoDoCQ&redir_esc=y#v=onepage&q=kezai%20cesunmaur&f=false

20-21 old.

A Katalaunumi csataban azt irja Jordanes hogy 162ezer ember esett el

itt ---> http://books.google.ro/books?id=p6dCAAAAcAAJ&pg=PA354&dq=162,000+jornandes&hl=hu&sa=X&ei=bVtqU9aVNazIsASBuYHgDQ&ved=0CDMQ6AEwAA#v=onepage&q=162%2C000%20jornandes&f=false

95/354-ik oldal [Idatius/Hydatius es Isidor of Seville 300ezret mond]

itt is--> http://books.google.ro/books?id=mFiEy0DIFwQC&pg=PA458&dq=162,000+jornandes&hl=hu&sa=X&ei=bVtqU9aVNazIsASBuYHgDQ&ved=0CHsQ6AEwCQ#v=onepage&q=162%2C000%20jornandes&f=false

458 old. jegyzet [ itt meg irja hogy Palladius of Galatia 15ezret ir, Calanus 160ezret, Nicolaus Olahus 180ezret]

na de a lenyeg a 162 ezres es 165ezres szamok;

szerintem az 5-os es 2-est valamikor ugyanarra szamra irhattak mert ha fejre forditjuk akkor a masik szamot adja, es a kulonbseg is az a '3' valoszinuleg, amit gyanittok hogy ennek kovetkezteben vannak '3 ev' kulonbsegek nehany akcio evszamanak a datalasaban ( es amit kihasznalva akar 'két' akciot is csinalhattak egybol, mint az 1526-os torok-magyar [[Mohacs]] akcio es az 1529-es torok-osztrak [[Becs]] akcio, vagy a nikapolyi 1595-ot Pray 1592-re teszi). [es ha van olyan hogy voltak ezelott olyan irasok amiket fentrol lefele olvastak, ahogyirja peldaul Dugonics a Szittyiai tortenetek konyveben hogy valami Zamovszky azt irta hogy a szekelyek fentrol lefele irtak]

vagyis akkor 162=165

es ami azt mutatja hogy ez a 'két' csata ugyanaz az az hogy Malalas azt mondja hogy a katalaunumi csata a Dunanal volt, azaz a Karpatokban.

itt irja ---> http://books.google.ro/books?id=CrUdgzSICxcC&pg=PA130&dq=malalas+danube+battle&hl=hu&sa=X&ei=Ml9qU5HFE-md7QbI44HYAw&ved=0CC8Q6AEwAA#v=onepage&q=malalas%20danube%20battle&f=false

130 old. [ Helfen ugy irja hogy 'Malalas a döntő csatat a Dunahoz helyezi nem Galliaba' azaz a katalaunumirol van szo ]

itt is irja ---> http://books.google.ro/books?id=jCpncXFzoFgC&pg=PA231&dq=malalas+danube+battle&hl=hu&sa=X&ei=Ml9qU5HFE-md7QbI44HYAw&ved=0CDYQ6AEwAQ#v=onepage&q=malalas%20danube%20battle&f=false

231 old. [ itt mar irja hogy a 'Chalonsi csatat Malalas a Dunahoz helyezi' - a Chalonsi csata a katalaunumi masik neve]

itt is irja ---> http://books.google.ro/books?id=lZYF07gFqckC&pg=PT309&dq=malalas+danube+battle&hl=hu&sa=X&ei=Ml9qU5HFE-md7QbI44HYAw&ved=0CD4Q6AEwAg#v=onepage&q=malalas%20danube%20battle&f=false

14-ik fejezet.

Szovla ha mar eszrevettem mashol is hogy ugynazokot a szamokat hasznaljak 'mas csataknal' [amik akkor ugyanazok] vagy a felét a számnak, akkor ez is tobb mint valoszinu hogy ugyanaz; azaz a katalaunumi csata=tarnokvolgyi es cezunmauri.

A masik osszefugges az az hogy a 'katalaunumi csatara' mondjak ugy is hogy 'Mauricai csata'.
itt --- http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Catalaunian_Plains

de ez hasonlit a Cezun-Maur nevhez.

Es az is erdekes hogy Kata-laun ... - magyarul a 'kata' az Csata; es amugy a 'laun' az hasonlit a 'lány-ra' azaz ebben a temaban az amazonra..

Amugy a 'katalaumi 451' es az ugymond 'Hunok bejovetele' kozt [amit tesznek 375-tol 382-ig] is 'kitalalt kozepkor szamok' vannak - azaz ugyanaz az akcio ez alapjan is;

451-375=76 azaz 23+46+7 [juliani evnek 46-al]

Szoval a Katalaunumi 451 es a Tarnokvolgyi es Cezunmauri 375 ugyanaz a csata.



2. Mas szam; 330,000 es akkor a felezés [165,000]

Anonymus azt irja [ha jol tudom egyedulalloan] hogy Cyrus serege ''i.e. 530-ban'' 330,000-es volt, abban a szkita királynővel Tomyris-szal valo akciojaban

Kezai azt irja hogy 330,000 Hun volt a seregben '451'-ben

Nem ''330ezer'' de hasonlo szam van egy Myrine szkita amazonnal is aki ''33ezerrel'' elfoglalja Libiat es Frigiat;

itt irja --- http://books.google.ro/books?id=Cj5OAwAAQBAJ&pg=PT347&dq=myrine+30,000&hl=hu&sa=X&ei=BGNqU7_XM4mw7Abn5oHQAg&ved=0CDEQ6AEwAA#v=onepage&q=myrine%2030%2C000&f=false

itt is --- http://books.google.ro/books?id=gc5XAAAAYAAJ&q=myrine+30,000&dq=myrine+30,000&hl=hu&sa=X&ei=HGNqU-yCGdPhsATToYLQBg&ved=0CEcQ6AEwAw

448. old.

Szoval meglehet a Myrine fele akcio is ugyanaz az elobbi kettovel, de hogy a ''Tomyris vs Cyrus''-fele az ugyanaz a ''Katalaunumi'' [Tarnokvolgyivel]-val az biztos. [habár ha 'lányok' vannak Myrine-nel es a masik helyen Tomyris is királynő akkor lehet ezek is ugyanazok]

Es ha 330ezer fele az 165ezer akkor ez is mutatja hogy a 'két' [azaz '3'] csata ugyanaz. [ az hogy 'hanyan estek el,hanyan voltak,stb' azokat kavartak szandekosan osszevissza,ugyanabbol az adatbol ]


Es ami a legkemenyebb vagy legalabbis nagyon gyanus az az hogy egy konyvben raakadtam arra hogy azt irja hogy ''Szulejman 330ezer magyar vagott le''

itt irja --- http://books.google.ro/books?id=H4hMAAAAcAAJ&pg=PA103&dq=300000+hungarorum&hl=hu&sa=X&ei=CWVqU6aqEaia7QaAjoCwCQ&ved=0CDQQ6AEwAA#v=onepage&q=300000%20hungarorum&f=false

103. old.

valami Charles Drelincourt irta 1680-ban a cime Caroli Drelincurtii Medici Regii in Galliis [erdekes a 'Gallis' nev mert katalaum Galliaban van ugymond...]

Szoval gyanus a dolog hogy a 'mohacsi 1526-nak' is koze lenne a 'katalaunumi es a Cyrus vs Tomyris' dologhoz?... . Persze lehet mondani hogy 'veletlenul irta' ezt az adatot a mohacsi akciohoz, de ezek utan meglehet nem...; es meglehet van forras is ahol ennyit irnak csak en meg nem talaltam olyant)

Talaltam is egy forrast ahol 330ezret ir Szulejman seregletszamanak 1532-re [amire gyanittom hogy ugyanaz az akcio mint az 1529 es 1526] es olyant is ahol 300ezret ir;

itt irja --- http://books.google.ro/books?id=tIUJAAAAIAAJ&q=szulejman+300,000&dq=szulejman+300,000&hl=hu&sa=X&ei=_WZqU97ZH8fb7AboloGgCQ&ved=0CC4Q6AEwADgK

348.old. a Magyar tortenelmi tar 1880-as kiadasa [ ''300ezer harcos es 30ezer teherhordo paraszt'']

itt latszik tisztabban ugyanaz a konyv [valami heber kutforras nyoman] ---> https://archive.org/stream/magyartrtnelmit01unkngoog#page/n404/mode/2up

Itt irnak 1529-re is 300ezret [valszeg a forrasokbol latszana hogyan fuggnek ossze az 1526,29,32-es akciok de ezeket altalaban 'szemezgetve' kozlik]

----> http://books.google.ro/books?id=FVQ_AAAAcAAJ&pg=PA39&dq=szulejman+300,000&hl=hu&sa=X&ei=gWhqU6bRJqfT7AaC3oDIBw&ved=0CC8Q6AEwAA#v=onepage&q=szulejman%20300%2C000&f=false

39.old.

itt Kerekgyartonal 1521-re is 300ezer ---> http://books.google.ro/books?id=YfRDAAAAYAAJ&pg=PA357&dq=szulejman+300,000&hl=hu&sa=X&ei=gWhqU6bRJqfT7AaC3oDIBw&ved=0CDsQ6AEwAg#v=onepage&q=szulejman%20300%2C000&f=false

357.old.

Szoval meglehet hogy még a 'mohacsi 1526 vagy 1529 Becs 1532 Becs'- i akciok is osszefuggnek a 'katalaunumi es a Cyrus vs Tomyris' akciokkal.

A 'kitalalt kozepkor szamokkal' ha megnezzuk latszik is valami, habar ide kene meg tobb osszefugges is lehet;

ha a mohacsi 1526-ot 1529-nek veszem ahogy mondtam ezelott, akkor;
1529-532=997-532=465

ha szamba veszem a Bonfini fele emlitest hogy 'a Hunok Anterus papa idejeben jarnak nyugaton', ami akkor '235', akkor;

465-235=230 azaz 2x100+23+7, vagyis akkor a 'Szulejman 330ezer' is ugyanaz mint a masik ketto [azaz '3']

Ha meg az Idatius es Isidor fele 300ezret '451-re' veszem akkor az ugyanannyi mint a Szulejmannal az 300ezres [persze ott 'elesett' itt 'seregszam', de ezeket kavartak ossze az a lenyeg]




3. Mas dolog ami ugy nez ki ide tartozik

a)

Szulejman 300ezer 1532-ben;

1532-532 [A Ciklusnyi szam] = 1000 - 933 [merseburgi csata] = 67 a kulonbseg [1 ev hijjan 23+45]

Ez azert erdekes mert egy konyvben amiben Üstükösökről van szo azt irja hogy 930-ban Cancro-ban [ez nemtom hol van] üstökös volt es Hungariaban 300ezer ember halt meg [csak azt nem tudom kivenni hogy az ustokos kovetkezteben vagy mi? es 'nőt' is emleget a mondatban ahol irja ezt, szoval nem tudom hogy ''300ezer ember-e vagy 300ezer nő''?]

itt irja ---> http://books.google.ro/books?id=SiMqbFuuoFgC&pg=PA433&dq=hungaria+cometa+930&hl=hu&sa=X&ei=EBIxU8zOF-PjywOAvIKwDw&redir_esc=y#v=onepage&q=hungaria%20cometa%20930&f=false

160-ik oldal, a cime Stanislai de Lubienietz Lubieniecii ... Theatrum cometicum 1666., a cimbe irja a merseburgi akciot is.

Ha a 'Szulejman 300ezer' az lehet 1529 is akkor; 1529-532=997 es a kulonbseg 67-el 930-ra esik azaz az Ustokos idejere.
A 'merseburgi csatanak 933' amugy valszeg koze van az 'Ustokoshoz' is igy vagy ugy es ugyebar meginnt az a '3 ev' a kulonbseg koztuk. [van egy olyan gyanum hogy a termeszeti dolgokot is osszekevertek 'csatakkal' es amugy a csatak szerintem meglehet épitkezések voltak --- csak ide valaki okosabb kellene mint en]


Amugy mar egyuttal ideirom amit meg gondolok valamirol;

Merseburgnal,Augsburgnal es Regensburgnal is 'kikapnak a magyarok'...; igen de ezek a nevek Erdelyben is megvannak;

Merseburg-Maros
Regensburg-Régen
Augsburg-Segesvar [a s-betu az elejen hianzik]

es ezek erdekes egy helyen vannak es a nemet teruleten is nagyjabol ! - szoval lehet azok az akciok itt voltak.


b)

A sátrak emlitese a tarnokvolgyinel es 1596-ban a Mezokeresztesinel

Kezainal itt a satrak ---> http://books.google.ro/books?id=a72xT1YubqAC&pg=PA37&dq=210,000+romans+huns+kezai&hl=hu&sa=X&ei=7WVaU9CbL6noywOXkIHABQ&redir_esc=y#v=onepage&q=210%2C000%20romans%20huns%20kezai&f=false

37 old.

a sator 1596-ban Banlakynal ---> http://mek.oszk.hu/09400/09477/html/0014/1143.html

30,34-es jegyzet --- [30] Pethő Gergely Krónikája szerint: „A németek és magyarok mingyárást a török táborra ütének és ott zsákmánnak esének, a nagy prédának örülvén; immár szintén a császár sátrába is bementek vala, és a császár paplanyát is elhozták vala.“
[34] Pecsevi: „Az átkozottak benyomultak táborba s ott életükben még nem látott zsákmányhoz jutottak; a legtöbb sátort elfoglalták s ilyen módon a tábor kezükre került.

1596-2x532=532

de ha azt veszem hogy a szamokat fejre allitva is lehet olvasni ahogy irtam ezelott;

532=235 azaz amikor Bonfini szerint a Hunok nyugaton jarnak Anterus papa idejeben !

Azaz ha a katalauni 451 az akkor van amikor a 'hunok nyugaton jarnak' es a 'katalaunumi' az = tarnokvolgyi akkor a 'Mezokeresztesi 1596' is ugyanaz !!!

Mezokeresztesi csata 1596=Katalaunumi csata 451=Tarnokvolgy-Cezunmauri csata 375

De ha a 'mohacsi csata 1526' az ugyanaz mint a Zsigmond fele 1396-os nikapolyi [1526-1396=130 azaz 100+23+7] es a Zsigmond fele akcio az ugyanaz mint a Bathory fele akcio 1595 [2x100 evre] [es 1596-ban van a mezokeresztesi is ugyebar ahol ott van Bathory Zsigmond is] akkor;

Mohacsi csata 1526=Mezokeresztesi csata 1596=Katalaunumi csata 451=Tarnokvolgy-Cezunmauri csata 375

persze akkor itt meginnt az laccik hogy nem volt 'torok foglalas Magyarorszagon' es a 'torokok' a magyarok voltak.
Hozzászólások
Még nem küldtek hozzászólást
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Generálási idő: 1.58 másodperc
890,298 egyedi látogató
Unknown column 'settings_name' in 'where clause'Unknown column 'user_actiontime' in 'where clause'Unknown column 'user_actiontime' in 'where clause'Unknown column 'settings_name' in 'where clause'